יהודי שהותקף ברכבת הקלה תובע עשרות אלפי שקלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on יהודי שהותקף ברכבת הקלה תובע עשרות אלפי שקלים

לפני חמש שנים הותקף יהודי ברכבת הקלה בירושלים ע"י ערבי שאיים עליו ברצח. התוקף נעצר, הורשע באיומים ונגזרו עליו חודשיים מאסר על תנאי ופיצוי של 750 ₪. ארגון חוננו הגיש תביעה אזרחית כנגד הערבי ע"ס 30,000 ש"ח

תמונת ארכיון צילום: Miriam Alster/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו הגיש תביעה אזרחית ע"ס 30,000 לבית משפט השלום בירושלים כנגד ערבי אשר תקף ואיים על יהודי בעת נסיעה ברכבת הקלה בירושלים לפני חמש שנים לאחר שהעיר לו על האיסור לעשן ברכבת. הערבי נעצר, הורשע באיומים ונגזרו עליו חודשיים מאסר על תנאי ופיצוי של 750 ₪.

כתב האישום שהוגש נגד התוקף מתאר כיצד תקף את היהודי: "ביום 14.8.18 נסע המתלונן ברכבת הקלה לכיוון ביתו בשכונת פסגת זאב בירושלים. בשלב מסוים עלה הנאשם לרכבת כשהוא מחזיק בידו סיגריה דולקת. המתלונן הבחין בנאשם, הפעיל את מצלמת הטלפון שלו והחל לצלם את הנאשם. משהבחין הנאשם בכך, התקדם לעברו עד שהצמידו לחלון הרכבת, הניף לעברו את ידו בתנועת אגרוף לעבר פניו ואיים כי יירצח אותו. במעשיו איים הנאשם על המתלונן בפגיעה שלא כדין בכוונה להפחידו". אף שהפורע הורשע בהסדר טיעון באיומים בלבד הוגשה תביעה אזרחית נגדו אף בגין תקיפה.

עו"ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו מסר: "טרוריסטים איסלאמיסטיים מחפשים כל הזדמנות כדי לפגוע בחייהם וביטחונם של אזרחי ישראל הנאמנים. כל זאת בניסיון להשמיד ולגרש את עם ישראל מארץ ישראל ומבירתו ירושלים. מדינת ישראל חייבת לעמוד כחומה בצורה מול הטרור הרוחש כל העת במרחבי הארץ. בהליך הפלילי לא מוצה עד תום הדין נגד הפורע. אנו מצדנו פועלים כל העת כדי לגבות מחיר כבד מאותם פעילי טרור כדי להביא להרתעתם וכדי שהטרור יפנים שחייהם ביטחונם וכבודם של אזרחי ישראל אינם הפקר".



0 תגובות